Balance Challenge

6. januar 2018 / No Comments
Balanse og core trening

Har du god eller dårlig balanse? Mange av oss har mye å gå på når det kommer til balanse. Det er trening vi kanskje ikke prioriterer så ofte. Med lite tid og harde prioriteringer, er det mange som helt sikkert har lyst til å skikkelig kjenne at de har TRENT når økten er over. Her skal du få noen tips til hvordan du kan trene balanse samtidig som du kjenner på nettopp det å ha TRENT.

Mange har etterspurt mer trening med Corebar, så da tenkte jeg å flette det inn i denne økten. Hvis du ikke har en Corebar, så kan du gjøre det uten baren. Det blir ikke akkurat det samme, men noe i samme gaten!

Husk å hele tiden holde kontakt med kjernemuskelaturen din. Ha en lett aktivering av musklene rundt navlen, og trekke opp i bekkenbunnen. Å ha kontroll på senteret i kroppen, er en super base for å mestre mange ulike øvelser.

Tar du utfordringen?

Ta en titt på filmen, og test øvelsene. Del gjerne hvordan det gikk med deg! Har du noen morsomme balanse øvelser? Legg gjerne ved film eller beskrivelse, så skal jeg teste de! Det er alltid gøy å prøve nye øvelser!!!

Lykke til!

Klem M <3

No comments

— Be the first to comment! —

Legg igjen en kommentar

© 2018 Madeleine Daleng . All rights reserved.

Hold deg oppdatert!

Motta en mail når bloggen er oppdatert med nye innlegg!