Notice: Trying to get property 'user_login' of non-object in /home/4/m/madeleinedalengn/www/wp-content/plugins/wordpress-seo/frontend/schema/class-schema-utils.php on line 26

Smart bekledning for utetrening på kalde dager!

24. oktober 2018 / No Comments
Utetrening bekledning

Sponset innlegg – klær fra 2XU

 

Høsten er en fantastisk tid. Det er deilige, mørke, kalde kvelder, der stearinlysene kan tennes, og det kan fyres opp i peisen. I tillegg er det min favorittårstid for utetrening. Det er ikke for varmt, ikke for kaldt. Luften er klar og frisk, og den kjennes på en måte enda renere enn vanlig.

Når det er sagt, er jeg en real frysepinn, så jeg må kle meg riktig. Ikke bare for at jeg kjenner meg kald, men også for å ta vare på musklene. Nå er det ikke så kaldt at jeg trenger lue, votter og kuldekrem, som er lurt å tenke på når det er minusgrader. 

Ull, teknisk, vindtett

Jeg går for et lite lag ull under på overkroppen, så en tynn fleese, og en tynn vindtett jakke over. Denne er godt utstyrt med refleks, så jeg synes godt når det er mørkt. For det er ingen tvil om at kveldene og ettermiddagene nå er MØRKE! Det er klar det finnes mange gode merker på markedet som leverer tilsvarende produkter, men jeg kjenner godt til 2XU og er litt typen til ikke å bruke energi på å finne alternativer til produkter som fungerer bra.

Utetrening bekledning

Ull under – denne er dog ikke 2XU, den er kjøpt slev og er fra Pierre Robert 

Utetrening bekledning

2XU HEAT 1/4 zip

Utetrening bekledning

Vindtett jakke med masse refleks

Utetrening bekledning

Varme HEAT tights og komprejsonssokker

Utetrening bekledning

Klar for å dra

Utetrening bekledning

I min verden, uvurdelige tights

På bena går jeg for et par knehøye kompresjonssokker. Litt for å holde sirkulasjonen på gang, og litt for at leggene får et ekstra lag. Hva gjelder tights går jeg for 2XU HEAT. I tillegg til at den er god på temperaturregulering, så er den vannavstøtende og puster godt. 

Jeg bruker lengre tid på oppvarming også når det er kaldere. Jeg bruker gjerne minimum 5 min på rask gange før jeg gradvis øker intensiteten. Hvis jeg skal kjøre harde intervaller avslutter jeg gjerne oppvarmingen med et par stigningsløp, for å forberede kroppen på en tøffere økt ute.

Husk uansett bekledning å kose deg og nyte utetrening! Uavhengig av nivå og intensitet har vi alle godt av å komme oss ut med jevne mellomrom!

Klem M <3

No comments

— Be the first to comment! —

Legg igjen en kommentar

© 2019 Madeleine Daleng . All rights reserved.

Hold deg oppdatert!

Motta en mail når bloggen er oppdatert med nye innlegg!