Flytur, unngå hovne føtter og bruk antiback

6. juli 2017 / No Comments
Øvelser for flyturen

Ut på tur aldri sur

Mange har allerede dratt på ferie, vi skal veldig snart reise. Det blir utrolig deilig med litt ferie! Hele familien setter seg på flyet til New York. 8 timer på fly. Både mini og jeg har litt mark i rumpa. Det er ikke et tema å sitte stille hele den turen. Uansett hva slags type du er, så er det ofte lurt å bevege litt på kroppen underveis. På grunn av trykket i kabinen og stillesitting over tid, er det fort gjort at det samler seg væske i kroppen, spesielt i bena og kanskje mest i legger og rundt ankler. Heldigvis er dette lett å gjøre noe med, så jeg har laget en liten snutt til deg med øvelser du kan gjøre både synlig og nesten usynlig på flyet.

Øvelser for flyturen

Øvelser for flyturen

Litt koko kanskje?

I tillegg til øvelsene, så synes jeg det er godt å komme opp å gå litt. Jeg tar meg med jevne mellomrom en rusletur i midtgangen. Siden jeg er så rastløs faker jeg innmellom å måpå toalettet. Jeg går opp, stiller meg i kø, går inn på toalettet, titter meg litt i speilet og fikser kanskje litt på håret. Det er jo litt flaut hvis den som står etter meg kommer til et ruskete toalett. Så hvis det ser bøssete ut når jeg går inn, da har jeg litt småtrang til å rydde opp, type kaste papir og tørke vann på vasken og liknende. Har derfor ALLTID med meg antiback inn på toalettet, for DET føler jeg at er en nødvendighet.

Lær deg disse øvelsene, eller lagre filmen på telefonen din så du kan bevege litt på deg hvis du skal ut å fly.

God ferie!

Klem M

No comments

— Be the first to comment! —

Legg igjen en kommentar

© 2020 Madeleine Daleng . All rights reserved.

Hold deg oppdatert!

Motta en mail når bloggen er oppdatert med nye innlegg!