Notice: Trying to get property 'user_login' of non-object in /home/4/m/madeleinedalengn/www/wp-content/plugins/wordpress-seo/frontend/schema/class-schema-utils.php on line 26

Luke 17 – Frogpumps

17. desember 2018 / No Comments
frogpumps

Det er bare en uke igjen til jul. Dagene raser avgårde, derav en litt sen post i dag. Mini skulle pynte juletreet sitt i dag, og det tok lenger tid enn vi så for oss. Samtidig hadde vi det utrolig hyggelig, så da fikk bare dagens øvelse vente på seg. Den som venter på noe godt venter sjelden forgjeves, og jeg håper du kan ha det litt gøy med dagens lille og snille øvelse, Frogpumps. juletre

Frogpumps

Det er jo et merkelig navn, men når du ser øvelsen er det ganske beskrivened.   Det er en del som synes det er en skikkelig klein øvelse å gjøre på treningssenter, så da er det jo perfekt å gjøre den hjemme. Denne kan du gjør med minibands/strikk hvis du har det. Har du ikke strikk gjør du den uten. Øvelsen gjøres 50-100 repetisjoner uten strikk. Du kan gjerne gjøre like mange uten strikk, men hvis det blir mange, kan du gi deg på 30. 

  1. Ligg på ryggen med fotsålene samlet, ca 2 fotlengder fra setet. Knærne ut til siden og avspente hofter
  2. Press korsryggen ned i underlaget og trekk haken mot brystet slik at du ser frem mot bena dine 
  3. Sett albuene i gulvet på hver side av overkroppen for å stabilisere. 
  4. Press bekkenet fremover så det tilter mot deg, og du er klar for å sette igang
  5. Ha kjernemusklene aktivert og press hoftene opp mot taket ved å stramme i setemusklene. Virkelig skvis rumpeballene så hardt du kan, og senk tilbake til utgangsstilling 
  6. Jobb så eksplosivt som mulig, og skvis s hardt du kan på toppen av hvert pump.

Lykke til

Juleklem M <3

No comments

— Be the first to comment! —

Legg igjen en kommentar

© 2019 Madeleine Daleng . All rights reserved.

Hold deg oppdatert!

Motta en mail når bloggen er oppdatert med nye innlegg!