Helt gratis trening rett hjem i stuen!

9. januar 2018 / No Comments

EnergiTusen takk for engasjementet fine dere! I går hadde jeg en liten spørreundersøkelse på Instagram-profilen min. Begge spørsmålene skulle danne base for en serie med GRATIS TRENING rett hjem til deg! To enkle spørsmål ble stilt…

1) Hva vil du få 2 ganger i uken på bloggen? HIIT økter eller CORE Float økter.

2) Hvor lange økter vil du ha? 30min eller 45 min.

77 % ville ha HIIT økter, og 71% ville ha 30 min økter. 

Dette får du

Fra og med neste uke vil du få 2 økter levert rett hjem i stuen. Basert på spørreundersøkelsen vil det stort sett være 30 minutters HIIT økter. High Intensity Interval Training. Det vil være økter der du ikke trenger utstyr, men virkelig får kjørt deg. Noen av øvelsene vil komme igjen i de ulike programmene, så noe er gjenkjennbart. Det er motivasjon i seg selv å oppleve å mestre en øvelse bedre og bedre. Det skal jeg selvsagt legge opp til. I hver økt vil du få minst en øvelse som er litt ekstra utfordrende. Det er jo gøy å ha noe å strekke seg mot, ikke sant?

Når og hvordan kommer øvelsene ut?

Treningsøvelsene vil bli publisert som liste her på bloggen. I tillegg vil det komme en YouTube film med forslag på oppvarming, og demo av øvelsene. I og med at noen av dere ønsker dere Floating Core timer, så vil jeg komme med det innimellom. Det er fint å variere type trening og å overraske kroppen innimellom. Timene kommer ut hver tirsdag og fredag, så kan du velge hvilke dager du skal kjøre de.

Hvis du har noen favorittøvelser du mener passer godt inn i en slik type økt, kom gjerne med forslag. Så fremt det er øvelser jeg mestrer, og passer inn i et av programmene, så kommer de med.

Jeg gleder meg skikkelig til å kunne hjelpe deg med å få skikkelig boost av noen økter hjemme i din egen stue! Jeg håper du gleder deg til å prøve øktene, og til å kjenne på at du lever. Forbered deg på å få opp pulsen, komme deg ut av komfortsonen og pushe grensene dine! Jeg lover at jeg skal gjøre alt i min makt for at det skal bli morsomt også, ikke BARE slitsomt!

Energi i hjemmetrening

Hjemmetrening, kom igjen da vel!

NB!

Husk at det er lurt å planlegge treningsuken helgen i forkant av ukestart. Da er det lettere å klare å gjennomføre det du har planlagt. Blir det en, to, fem eller ti økter, er helt opp til deg. Det avhenger av tid du har til disposisjon, målet ditt med trening og ikke minst – hva som er gjennomførbart!

Jeg håper dette var en god nyhet til deg!!!

Klem M <3

No comments

— Be the first to comment! —

Legg igjen en kommentar

© 2018 Madeleine Daleng . All rights reserved.

Hold deg oppdatert!

Motta en mail når bloggen er oppdatert med nye innlegg!