20 minutters økt med minibands!

7. september 2017 / No Comments
Minibands BootyBuilder

SPONSET INNLEGG

Vi storkoser oss på ferie, og vi har hatt et par supre treningsøkter! Det er utrolig gøy at både mannen, mini, mamma og pappa er med å trene! I går kjørte vi en effektiv 20 minutters økt med minibands/ministrikker fra BootyBuilder. Kreativiteten er det eneste som setter grenser for hvor mange øvelser du har å ta av.

Gårsdagens økt med minibands

Her er øvelsene vi gjorde. Oppvarmingen var for min del 10 min med hoppetau, så brakte det løs! 15 reps av hver øvelse 3 runder!

  1. KnebøyKnebøy
  2. SidegangeSidegange Sidegange
  3. SeteløftSeteløft Seteløft
  4. Planke med utoverføring av benPlanke med utoverføring av ben
  5. 4 punkt stående hamstring og sete4 punkt stående hamstrings og sete
  6. Stående roing Enarms roing
  7. Planke med enarms utoverføring (skulder øvre del rygg)Planke med utoverførng av arm Planke med utoverførng av arm
  8. Sideplanke med benløftSideplanke med benløft
  9. Statisk mage med dynamiske armerStatisk mage med armbevegleser Statisk mage med armbevegleser

Da håper jeg dette har inspirert deg til å ta deg en økt med strikker. Både på tur og hjemme er økter med minibandsene er genialt. Du får trent hvor som helst, når som helst! Har du noen gode forslag til øvelser? Del de gjerne med oss her på bloggen eller på Facebook siden min!

Ha en kanon dag!

Klem M <3

No comments

— Be the first to comment! —

Legg igjen en kommentar

© 2020 Madeleine Daleng . All rights reserved.

Hold deg oppdatert!

Motta en mail når bloggen er oppdatert med nye innlegg!