Notice: Trying to get property 'user_login' of non-object in /home/4/m/madeleinedalengn/www/wp-content/plugins/wordpress-seo/frontend/schema/class-schema-utils.php on line 26

Luke 18 – Mountain Climber

18. desember 2018 / No Comments
Mountain climber

I dag kjører vi på med en øvelse i 30-60 sekunder. Øvelsen utfordrer magen, skulderstabilitet og ben. I tillegg får du opp pulsen, så her er det bare å holde fullt fokus på stabilisering og kontroll. Jo mer du aktiverer kjernen, jo lettere er det å holde seg på plass. Vi legger mountain climber inn i lenken vår.

 Som vanlig er det i dag enten øvelsen fra i går, kombinert med dagens, eller du legger den på langlenken. Hvis du nå er der at du setter sammen hver dag fra 01. desember begynner du å få en solid mengde øvelser å tråkke deg gjennom hver dag!

Teknikk I mountain climber
  1. Start i en høy planke, som om du skulle gjort strake push ups. Skulder over håndledd, aktiv kjerne, aktiverte fremside lår og tyngden presset noe fremover. 
  2. Trekk annethvert kne inn mot brystet, uten å bevege noe annet på kroppen. Jobb så raskt du klarer, uten at det går på bekostning av teknikk.

Lykke til!

Juleklem M<3

No comments

— Be the first to comment! —

Legg igjen en kommentar

© 2019 Madeleine Daleng . All rights reserved.

Hold deg oppdatert!

Motta en mail når bloggen er oppdatert med nye innlegg!