Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /home/4/m/madeleinedalengn/www/wp-includes/load.php on line 651

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/4/m/madeleinedalengn/www/wp-includes/theme.php on line 2241

Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /home/4/m/madeleinedalengn/www/wp-includes/formatting.php on line 4382

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/4/m/madeleinedalengn/www/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache.php on line 3581

Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /home/4/m/madeleinedalengn/www/wp-includes/formatting.php on line 2443
Slyngeøvelser del 3. En super måte å trene hele kroppen på.
Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /home/4/m/madeleinedalengn/www/wp-includes/formatting.php on line 4382

Deprecated: Invalid characters passed for attempted conversion, these have been ignored in /home/4/m/madeleinedalengn/www/wp-content/themes/cynthia/framework/front/general-styles-system/control/color-calibrator.php on line 15

Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /home/4/m/madeleinedalengn/www/wp-includes/formatting.php on line 2443

Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /home/4/m/madeleinedalengn/www/wp-includes/formatting.php on line 4382

Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /home/4/m/madeleinedalengn/www/wp-includes/formatting.php on line 2443

Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /home/4/m/madeleinedalengn/www/wp-includes/formatting.php on line 4382

Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /home/4/m/madeleinedalengn/www/wp-includes/formatting.php on line 2443

Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /home/4/m/madeleinedalengn/www/wp-includes/formatting.php on line 4382

Slyng deg til en sterk kropp Del 3

30. november 2017 / No Comments

Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /home/4/m/madeleinedalengn/www/wp-includes/formatting.php on line 4382

Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /home/4/m/madeleinedalengn/www/wp-includes/formatting.php on line 2443

Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /home/4/m/madeleinedalengn/www/wp-includes/formatting.php on line 4382
Siste serie med slyngeøvelser for denne gang

I denne siste serien med slyngeøvelser, er det både fokus på ben og spenst, i tillegg til bryst. Med alle tre seriene kan du få trent gjennom hele kroppen, og avhengig av hvor mange sett du kjører, kan treningstiden variere alt fra ca 15 min til over en halvtime. Her har du de foregående to seriene Serie 1 og Serie 2

Bruk 5-10 minutter på å varme opp. Oppvarmingen kan fint være øvelser plukket fra seriene, men da gjennomført fra en utgangsposisjon der du opplever øvelsen som moderat tung, og gjør inntil 20 repetisjoner. Dette kaller vi spesifikk oppvarming.

Selve øvelsene velger du om det er mest motiverende for deg å jobbe på tid eller antall repetisjoner. Det er uansett alltid kvaliteten på det du gjør som spiller en rolle for resultatet av treningen. Vær fokusert og velg en utgangsstilling der du mestrer øvelsen, samtidig som du opplever å ha en real utfordring.

Knebøy eller spensthopp

Hold knær over tær, vekten midt på foten eller litt bak mot hælen. Brystet opp og aktiver magen. I knebøy, jobb kontrollert ned og eksplosivt opp. Velger du spensthopp, jobb rolig ned, og trykk opp ra vrist og tær. Tauene holdes stramme hele tiden.KnebøySpensthopp

Flyes

Stiv av hele kroppen, hold en liten vinkel i albuen og hold den stabil gjennom hele øvelsen. Senk overkroppen ned, mobiliser brystet, tenk rett under armhulen, og press deg opp.Flyes

Push Ups

Stiv av kroppen, hold hendene rett under skuldrene. Senk brystet ned mellom armene ved å bøye albuene rett ut til siden. Ha tyngdepunktet langt nok frem, for å få arbeidsforholdet i skulderen så godt som mulig. Her også, mobiliser brystet for å skyve deg så eksplosivt som mulig opp igjen. Push upsPush ups

Da er det bare å kaste seg i det! Slyngeøvelser er supre for å aktivere store deler av kroppen samtidig, i tillegg til at du trener ett fokus område. Funksjonelt og gøy!

Lykke til!

Klem M <3


Notice: compact(): Undefined variable: limits in /home/4/m/madeleinedalengn/www/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 853

Notice: compact(): Undefined variable: groupby in /home/4/m/madeleinedalengn/www/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 853

No comments

— Be the first to comment! —


Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /home/4/m/madeleinedalengn/www/wp-includes/formatting.php on line 4382

Legg igjen en kommentar

© 2021 Madeleine Daleng . All rights reserved.

Hold deg oppdatert!

Motta en mail når bloggen er oppdatert med nye innlegg!