Sommertrening med strikk

20. juli 2018 / No Comments
tricepspress minbands

En kort og effektiv økt med strikk. En perfekt måte å få trent hele kroppen på kort tid, og det funker kjempefint å gjøre sammen med venner eller familie. Sommertrening er herlig dere! Minibandsene er sponset av BootyBuilder Norge. 

Det er jo mest gøy å trene sammen med noen synes nå jeg. Da kan vi heie på hverandre, pushe hverandre og skravle litt mellom slagene. Denne gangen trente jeg sammen med en venninne som ikke kan trene noe som aktiverer hofteleddsbøyer, så da måtte vi være litt kreative. Normalt sett slenger jeg inn knebøy, burtpees eller utfall, det gikk ikke nå. Synes det er kjempegøy å tenke litt ut av boksen da, og gjøre litt andre øvelser enn de jeg ofte ender opp med å gjøre. 

Program for sommertrening med strikk

Jeg kombinerte to og to øvelser, foruten chins som jeg gjorde for seg selv.

1

Roing med strikk 20×3

Lav sidegange med minibands 20 hver vei x3

2

Chins med strikk 10×3chins chins

3

Hofteløft med strikk 20×3hofteløft strikk hofteløft strikk

Tricepspress 10 hver arm x3tricepspress minbands tricepspress minbands

4

Bakside lår med kluter 10×3

Håndstående push-ups 8×3 (dette er en leke seg med øvelse som er mest på gøy)

Antall repetisjoner jeg valgte er ikke fasit på hva du skal gjøre. Kjenn på hva som fungerer og passer for deg 😉

Lykke til med dagens økt!

Klem M <3

No comments

— Be the first to comment! —

Legg igjen en kommentar

© 2018 Madeleine Daleng . All rights reserved.

Hold deg oppdatert!

Motta en mail når bloggen er oppdatert med nye innlegg!