Utfordring #7 – dette skipper du sannsynligvis i treningen din…

25. juni 2018 / No Comments

Hvordan står det til med balanse og mobilitet da dere? Her er det MANGE som slurver i treningen sin, og det er mange som ikke prioriterer balanse og mobilitetstrening! The Dancer krever både bevegelighet i skulder, hofte, fremside lår, bakside lår og bryst. Samtidig er den vrien når det gjelder balanse, da du på vei inn i øvelsen flytter tyngdepunktet ditt.

Akkurat derfor får du denne utfordringen av meg i dag! Sett deg et mål om når du skal være i mål med å nærme deg nivå 4! Tenk hvor glad kroppen din kommer til å bli hvis du gir den mulighet til å bli hakket mer fleksibel og få litt bedre balanse. Jeg kan love deg at den kommer til å ELSKE deg for det!!!

The Dancer teknikk

1 Finn balansen på ett ben, hold rundt foten fra innsiden med en utrotasjon i skulder. Samle knærne og låreneThe dancer

2 Len deg fremover, hold trykk ned i ståfoten og begynn å presse frifoten inn i håndenThe dancer

3 Ta den enda ett steg videre – strekk armen fremover og len deg lenger fremThe dancer

4 Lag en så oval sirkel som mulig med kroppen, løft den fremste armen og se opp eller fremThe dancer

Lykke til!

 

Klem M <3

No comments

— Be the first to comment! —

Legg igjen en kommentar

© 2018 Madeleine Daleng . All rights reserved.

Hold deg oppdatert!

Motta en mail når bloggen er oppdatert med nye innlegg!